tisdag 31 december 2013

Omröstningsdags: januari 2014

Varför är det så svårt att hinna med det man ska när det är helg? Jag skyller på min sociala kompetens som hindrar mig från att sitta vid datorn och uggla när jag har familj och vänner runt mig. Men nu har jag snott en stund för mig själv och lyckats spela in omröstningsvideon för januari. Dessutom lär fler videor dyka upp framöver, det är mycket att sammanfatta så här års. Men först och främt: vilken bok tycker du att jag ska läsa i januari?

Lille prinsen (0:33) goodreads
The Miraculous Journey of Edward Tulane (0:40) goodreads
Avig(0:53) bokus
Doppler (1:21) goodreads
Koltrasten som trodde att den var en ambulans (2:06) goodreads
Smaken (2:59) goodreads
Three Men In a Boat (4:50) goodreads

 

Omröstningen stänger senast 6 januari. Resultatet presenteras i en bookhaul- och tbr-video så snart brevbäraren kommer med mina sista julklappar :D

 

Vilken kortis ska Potaten roa sig med i januari?
 
pollcode.com free polls 

 

Ni ska ha tack för att ni röstat fram så pass bra böcker de senaste månaderna, mina tankar om november- och decemberböckerna bör dyka upp vilken dag som helst. Men jag kan avslöja att det blev såväl tårar som en liten tonårscrush.

 

Tack och gott nytt år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...