tisdag 24 december 2013

24 december 2013

Vi är framme, julafton är avklarad och adventskalendern är slut. Tro’t eller ej men jag hann faktiskt spela in en video idag, så här har ni mig stressad och dan i sopigt ljus och halvvägs utanför bild. YäY, potatvideo! ;D

 

 

Från början var det tänkt att jag skulle vara genomtänkt och prata innehållsrikt och strukturerat. Men, eeeh… Nä. Dessutom kom jag på att om jag bara gav 20 sekunder till varje bok skulle det ändå bli en aslång video, så försökte sätta lite fart på det hela.
   Och så skulle vi ju ha oss några vinnare också. Förlåt så mycket, men jag hinner inte innan midnatt och då kan jag väl lika gärna vänta tills imorrn. Nu ska jag försöka sova mig ostressad och jullugn, på återseende!

 

God jul!

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...