lördag 8 december 2012

8 december

5I Potatens adventskalender har vi nu öppnat en tredjedel av alla luckor. Oj, det går fort! Har ni klarat ut alla julklappar än? Jag har knappt börjat… Kolla här hur långt vi har kommit i kalendern!

Idag blir det en tjej jag har följt ett bra tag nu. Allt hon gör är oerhört snyggt och välgjort - hon är riktigt grym! Hennes 20-talskatter har charmat mig totalt och jag vet att jag skrivit om dem förr men jag kan inte ha en illustratörskalender utan att ge en lucka till

Tracy J. Butler


Bilderna kommer från Tracys deviantART.

I min ägo: Ingenting…!
Vill ha: Lackadaisy finns i bokform men är slutsåld överallt. :( Annars följer man lättast katterna online.

Hemsidan för Lackadaisy, Tracys deviantART och tumblr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...