torsdag 20 december 2012

Pottermore: The Prisoner of Azkaban

Vad passar bättre till jul än en nyttig dos Harry Potter? Det är dags att ta fram The Prisoner of Azkaban och läsa om den, för nu har Pottermore släppt första kapitlen i tredje boken! Som jag tjatat tidigare så är min plan att läsa om böckerna samtidigt som de släpps på Pottermore, något som hittills inte har gått särskilt lysande. Jag började på andra boken i somras men kom av mig efter två kapitel… hög tid att ta tag i detta nu :)

Julklappar, glögg, choklad och Harry Potter!

Som vanligt; adda mig gärna om ni vill. QuillCat9687 heter denna stolta hufflepuffare.

4 kommentarer:

  1. Jag ska adda dig! Jag heter MagicDawn29509
    Dessvärre är jag inte klar med Chamber of Secrets ännu, fastnade på portionmaking-delen. Så svår!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag slutade läsa och lösa efter bara några kapitel, fattar inte varför... Men potionmaking är jäkligt irriterande emellanåt.

      Radera
  2. Åå önskar att jag hade tid att läsa Potter :O

    SvaraRadera
    Svar
    1. Man får ta sig tid, Potter bör ej förbises!

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...