söndag 30 december 2012

Hunden efter håren! #2

Lite trevliga omslag ska vi väl ha såhär på årets näst sista dag? Först en serie som ser trevlig ut och sedan blandad kompott.

Detta är en nyutgivning i pocket av Miss Buncle, en serie i fyra delar om en kvinna som skriver en bok om en kvinna som skriver en bok. o_O Totally meta - jag kommer att tänka på Adaptation och funderar på om jag orkar läsa något sådant. Kanske.

omslag1omslag2omslag3

Slutligen en nypa länkkärlek: Många fina omslag hittar jag via About Happy Books, gillar ni den här typen av inlägg ska ni strosa runt lite på Sabrinas bokblogg.

2 kommentarer:

  1. Det där med att inte döma en bok efter omslaget blir svårt här. För vilka snygga och inbjudande omslag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Trevligt att du gillar!
      Jag är rätt fåfäng när det gäller mina böcker, snygga ska de vara! Men omslag är viktiga och ett alldeles utmärkt sätt att få upp ögonen för en bok man inte visste fanns.

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...