måndag 24 december 2012

24 december

7I Potatens adventskalender är det så dags att öppna den allra sista luckan. Kolla här hur hela bilden blev och tack till alla som hängt med på mitt bildäventyr i december! :)

Vi är framme vid vägs ände! Idag blir det mängder med mat, syskonkärlek och pappersskräp. (Och nya böcker?) Och vad vore julen utan en rejäl dos Disney? Här krämar jag på med lite för den som börjat tröttna på Kalle Anka.

Disney

lilostitch

Bilderna är funna lite här och där. Vill ni se mer kan ni börja med följande sidor:
Här och här hittar ni mer klassisk konceptkonst
Mer Trassel-koncept
här
Fler Bambi-bilder hittar ni här

I min ägo: Jag har massor från Disney, men de som bör nämnas i detta konceptsammanhang är The Archive Series (Story och Design) – jag vet att jag har tjatat om dem förr, men de är faktiskt helt underbara!
Vill ha: Fler i serien! Layout & Background står nog högst på köpelistan när det blir dags för bokbeställarfrenzy nu efter jul! ;D


God jul på er, alla tomtar och troll!
Må er helg bliva underbar och paket bokfyllda.

4 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...