måndag 8 oktober 2012

Serier online: Lackadaisy

Competition is rough in the bootlegging business

Gillar ni serier? Det gör jag.
Läser ni serier online? Det gör jag.
För gratis är gott!

Idag tänkte jag presentera Tracy J Butlers makalöst vackra katter för er. Sett dem? Jag har följt Lackadaisy i flera år nu och är bara helt kär. Tänk om man kunde komma på idéer och rita såhär. –sigh-

Serien utspelar sig 1927 under förbudstiden och vi följer ett gäng katter som driver och jobbar för en svartklubb i St. Louis. Här finns de glamourösa och de som ser till att med våld hålla motståndarna i schack. Så många härliga karaktärer och en humor som gång på gång får mig att le. Potaten gillar!

Här har ni fem fristående sidor, klicka för att komma till Lackadaisyhemsidan och läsa härligheterna :) Mordecai och Viktor. Rocky och Freckle. <3 <3 <3

Börja läsa serien här och nu! 124 sidor ögongodis hittilldags.

Här har ni hemsidan för Lackadaisy, Tracys deviantART och tumblr. Kolla in henne, hon är helt fenomenal! <3

5/5
Såklart!

Lackadaisy finns även i bokform, en vacker dag kan jag förhoppningsvis lägga vantarna på ett exemplar… (ISBN: 0981959911)

6 kommentarer:

  1. Tack för tipset. Det här är något som jag kan tipsa äldsta barnbarnet om!

    SvaraRadera
  2. Jag är inte alls förtjust i serier (förutom de av Sara Garnér) men det där var otroligt vackra bilder. Vem vet jag kanske ändrar mig och börjar gilla.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...