onsdag 3 oktober 2012

Sammanfattning: September 2012

Ibland blir jag helt kär i mitt hår. Bara så ni vet :}
Anywho, sista videon den här veckan, jag lovar! Jag pratar mest strunt och viftar lite med de böcker jag läst under september månad. Håll till godo!

September har varit en ganska bra månad det låga sidantalet till trots (1205 sidor skräms inte direkt). Efter sommarens läsrace tog jag det lugnt och läste bara när jag kände för det. Rubinrot stal en hel del tid innan jag kom in i det tyska språket och sista veckorna spenderade jag mycket tid med att sätta upp vävstolen och hann även väva lite innan bokmässan pockade på uppmärksamhet :)


Den här månaden växte högen olästa böcker med 13. O_O Inte bra, men jäkligt roligt! ;D
Hur gick det för er?


Böckerna jag läste (1205 sidor):

Lyssnade på en bok (7h 12min):

Bäst: Written on the Body
Sämst: Ingen som var dålig, det var som sagt en bra läsmånad!

4 kommentarer:

  1. Tror aldrig jag skulle lyckas ta mig igenom en hel tysk bok trots att jag kan tyska hjälpligt. Strongt gjort!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar :} Det gick ritkigt trögt i början, men andra halvan läste jag förvånansvärt fort. Borde nog läsa fler böcker på tyska innan jag ramlar ner på ruta ett igen...

      Radera
  2. Jag tänker varje månad att jag borde sammanfatta min läsning men så glömmer jag bort det eller skäms för jag läst så få och ni andra bokbloggare läser så många.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har oxå problem med att få det gjort innan halva månaden har gått, det här är ju första riktiga månadsrapporten jag gjort... Men inte ska du vara skamsen över att du inte läser så mkt, jag är själv ganska ojämn men har märkt att ju mer jag skyltar med mina resultat desto bättre blir de ;) I februari läste jag bara en enda liten bok på 128 sidor så det går inte alltid lysande.

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...