onsdag 10 oktober 2012

Nu jäklar, Rowling!

September var en halvusel läsmånad när man ser till sidantal och antal böcker, oktober verkar tack och lov bli bättre. Idag passerade jag förra månadens taniga resultat och känner mig därför uppumpad att ta tag i något stort. Nu är det dags; nu är det The Casual Vacancy och jag!

Hur går det för er? Jag har ännu inte sett någon recension bland de bloggar jag följer, trots att det gått flera veckor sedan boken kom. (Kan ju bero på att den kom ut samma dag som Bokmässan började, dålig tajming.) Nåväl, nu har jag tagit mig igenom 101 sidor och kan väl inte direkt påstå att jag är förtjust. Det är långsamt och massor med karaktärer att hålla reda på. Hoppas att det händer något intressant snart, annars kan detta bli 500 dryga sidor att plöja.

Ska/har ni börjat med J K Rowlings senaste än?

2 kommentarer:

  1. Jag fick boken idag, så det blir nästa läsprojekt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas det kommer gå bättre för dig än det gjorde för mig!

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...