onsdag 30 oktober 2013

Vi har ett omslag! Zita the Spacegirl #3

Se vad jag hittade! Ett omslag och en förhandstitt! :D

Ben Hatkes tredje (och sista?) bok om Zita the Spacegirl har alltså börjat röra på sig. Jag trodde vi skulle fått boken för längesen, men den dröjer. Så här sitter man tålmodigt och väntar tills First Second får tummen ur. Hoppas verkligen att Zita har kvar både chinchilla och rymdskepp när boken väl kommer :] Som det ser ut kommer The Return of Zita the Spacegirl inte förrän i maj 2014.

 

Zita the Spacegirl är en trilogi serieromaner som handlar om en tjej som hamnar långt ute i rymden och har ordentliga problem med att ta sig hem igen. Jag gillade första boken och tokgillade andra, förväntningarna skruvades upp en hel del med den femma jag satte på Legends of Zita the Spacegirl.

Nyfiken på Zita? Se gärna mina recensioner av första och andra boken. Eller kolla in mitt gulligullinlägg om Ben Hatke.

 

Och naturligtvis kan jag inte skriva om Zita utan att peka er vidare till den härliga boktrailern (igen) – kolla!

5 kommentarer:

  1. Gulligt! Synd att jag inte gillade första boken så mycket hade velat ha mer handling. Söta bilder dock.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag kände samma sak med första, den var lite platt. Men gillade verkligen andra, hoppas tredje är lika bra :) Drygt att det ska ta flera år mellan böckerna dock :(

      Radera
  2. Vad kul då ska jag försöka läsa andra.

    SvaraRadera
  3. Åh så kul men suck så långt bort!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...