söndag 13 oktober 2013

Billiga seriealbum

Alla dessa reor överallt – man kan bli knäpp för mindre. Det är rea på tok för ofta, det förtar ju hela känslan. Just nu är det bokus som bombarderar min mejl med erbjudanden så att jag inte missar deras höstrea. Nej, jag har inte missat den, jag har bara inte hittat något jag måste köpa. Men där finns några finfina seriealbum till bra pris som jag nu tänkte rikta era blickar mot.

Lou! #1-5
Jag föll för första delen och tyckte resten var okej. Mina recensioner hittar ni här (vol. 1-3) och här (vol. 4-5). De kostar just nu 69kr/st för inbundet.

Mamette – Änglar och duvor
Den här har jag inte läst än, köpte den på Bokmässan häromveckan och sparar den till en ruggig dag när jag behöver något fint. Den verkar hur söt som helst! Mamette kostar också 69kr och är även den inbunden.

 

Bokus höstresa slutar 30 oktober för den som är intresserad av att fylla hyllorna med fina böcker.

2 kommentarer:

  1. Jag tänkte just tipsa dig om dessa böcker då jag tänkte direkt på dig när jag såg dem på Bokus.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för omtanken ^^ Har dem redan, annars hade jag definitivt köpt ett gäng!

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...