torsdag 10 oktober 2013

Facebookcirkel om Alice

Visst känns det som bokbloggarsverige haft rätt bra koll på detta, så mycket som det pratats noveller hela 2013. Jag tänker inte skriva en massa om Alice Munro här och nu, ni vet förhoppningsvis redan det ni behöver veta. Och nej, jag har inte läst något från henne. Men nog verkar det ändå som att världen vill att jag ska läsa noveller? Kanske börjar jag så sakteliga ge med mig, kanske är det dags nu…

Anna (…och dagarna går) har dragit igång en bokcirkelgrupp på facebook, där vi ska läsa Brinnande livet och prata av oss om novellerna. Jag hakar på, med något förhöjd puls över att ge mig in i det okända.

Boken är helslut och har redan lång kö på biblioteken häromkring, men än finns det tid. Första fb-träffen är inte förrän 28 oktober.

Klicka er till Anna för mer information. Do it!

 

Återanvändning av min gamla novelluggla.
Bara för att han är söt.

1 kommentar:

  1. Kul att du är med! Vi kommer att bubbla noveller som bara den :-)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...