fredag 31 maj 2013

Sammanfattning: Maj 2013

London, jag tycker om dig! Och hej på dig, sommar! Maj är en förbannat bra månad, inte bara för att jag fyller år. Det blev i år även en fin läsmånad, så skrapa nu ihop lite tålamod och titta på dagens potatvideo -  jag hade tydligen mycket att säga den här gången. (Det är ändå inget bra på tv.)

Köpstoppet har fått fara och flyga, hej då! Nu bor jag här med en massa nya böcker: några utlästa; några på kö i olästhyllan. Och det är fler på ingång…

Totalt sidantal: 2673 sidor
(Klicka på bilderna för att komma till mina recensioner.)


Olästhögen sväller: +8 (Det blev ändå inte så farligt som jag trodde, verkar som att jag har läst de flesta nya jag köpt.)

Bäst: Bitterblue och Eats, Shoots & Leaves. De är så olika att jag inte vill välja bara språknördsboken. Jag gillar ju verkligen Bitterblue, trots slutet.

Sämst: Sargassohavet var bara seg. Jag trodde att jag skulle bry mig om Bertha, att hennes historia skulle få mig att känna för henne, men icke. En besvikelse!

4 kommentarer:

  1. Du har blivit taggad hos mig!

    SvaraRadera
  2. Köpstopp, vilket köpstopp? London och köpstopp funkar inte alls :-) Håll utkik på min blogg i veckan för att se vad jag köpte.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...