torsdag 9 maj 2013

TAG: Tegelstenstaggen

Tegelstenar, dessa fruktade potentiella älsklingar. Det är dags för ännu en potatvideo, förra veckan blev jag nämligen taggad av Elin att göra tegelstenstaggen. Här kommer sju tegelstenar på två minuter.

Jag bommade helt att tagga vidare… Tänka efter före är inte min grej när det kommer till videor. Efter en del funderande landade iallafall valet på Bella, Miriam och Johanna. Jag är nyfiken på vad ni har så svara om ni vill, vågar och kan :)

Glad Kristi Flygaredag på er! Hoppas solen skiner och läsningen är underbar ^^

 

EDIT: Upptäckte att Miriam redan gjort taggen här. Min feed är för jäkla överfull (282 inlägg jag vill läsa), så det blir som det blir.

4 kommentarer:

  1. Wiii vad roligt! Tyvärr har jag dock packat ner alla mina böcker inför den kommande flytten så jag väntar gärna med att göra taggen tills jag fått upp alla igen. Men tack ändå, ska göra denna så fort jag bara kan! :D

    SvaraRadera
  2. Är inte lätt att hålla koll på alla inlägg inte =)

    Haha betongblock, bra grej ska jag komma ihåg!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...