lördag 14 april 2012

Smakprov ur gottepåsen #2

Dagenefterläsning var det här! Några intressanta titlar på smakprov.se som jag suktar efter…

Har ni hört talas om Henrietta Lacks? Kolla upp det! Vilken grej… Otroligt. Den vill jag läsa! Precis som Mr Dixon försvinner, uppföljaren till Fallet med de försvunna böckerna som direkt blev en go favorit när jag läste den. Mr Dixon försvinner kommer jag läsa snarast möjligt :)

Jag ska egentligen inte jobba här fångar med titel och innehåll mitt liv de senaste tre åren. Jag började i juni 2009 som timanställd i hemtjänsten. Den här boken blev en ruggig påminnelse om att det kanske börjar bli dags att komma på vad jag ska bli när jag blir stor, men den är rätt dyr (en krona per sida känns dyrt, eller hur?) och eftersom jag jobbar med just det jag jobbar med är kanske inte pengar det jag har mest av… De borde ha rabatt på den här om man går som timanställd i äldreomsorgen, tycker jag ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...