måndag 7 januari 2013

Vansinnigt billiga böcker

Jag känner mig som en dålig internetmänniska just nu, jag minns nämligen inte hos vem jag läste om Kyckling med plommon och nu hittar jag inte tillbaka. Sorry, vem du nu är, det var inte meningen. Poängen är iallafall denna: Det finns böcker som, av någon anledning jag inte fattar, är hur billiga som helst! Trots att de är inbundna eller kartonnage och inte särskilt gamla och dammiga. Eller kanske är jag gammal och dammig som tycker dessa är ganska aktuella?

Idag är det två som överraskar mig, en grafisk roman som jag omedelbums klickade hem och en ungdomsbok som hyllats vitt och brett (mina tankar om den återfinns här). Har du ett hål i bokhyllan kanske någon av dessa passar? Att de kostar mindre än att ta sig till bibblan är ju egentligen rätt skevt.

Har ni hittat fler vansinnigt billiga gobitar? Skrik i så fall högt så jag hör!


adlibris: 29 kr bokus: 21 kr cdon: 19 kr ]|[ adlibris: 29 kr bokus: 21 kr cdon: 25 kr

2 kommentarer:

  1. Oj bara 29kr för "Var är alaska"? Man blev ju riktigt sugen på att klicka hem sen, men jag får ju ett paket från adlibris vilken dag som helst, typsikt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det var likadant här men det kunde inte hjälpas, jag beställde ändå. Ojdå.
      Iofs har just Var är Alaska? varit så billig i flera månader nu, kanske har du tur att den fortfarande är det nästa gång du letar böcker :)

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...