söndag 20 januari 2013

Nytillskott #20

nytt20

Den här bookhaulen och jag kommer dåligt överens. Jag har spelat in den tre gånger nu eftersom solen spökar och minnet är sopigt. Nu får det vara som det är; det jag glömmer får ni klara er utan och om det blir mörkt så får ni låtsas att ni ser mig.

20 böcker i en rasande fart - håll i er!

Stort tack och varm omhållning till Bella (Bellas bokblogg) för den fina julklappen! Tack även till Nelly (Nellons bokblogg) för bokbytet och lite kärlek till Man (bokskadad) för att hon tipsar om så mysiga böcker. Love you guys!

Mer om Fakta i februari dyker upp i nästa vecka – det är banne mig dags att ta tag i faktaberget som stadigt växer i min hylla!

11 kommentarer:

  1. Dina vlogar gör min dag Bokpotaten!

    SvaraRadera
  2. Fin Bookhual. Ska köpa konsten att vara kvinna när den kommer som pocket tror jag minsann! ^^

    Jo har märkt det med, att bookdepository kan vara snabbare.... är inte ett jättestort fan av svenska posten precis!

    Läs Breadcrums först!! Stört nyfiken på den ^^

    Hatar också klistermärken riktiga eller inte på böcker... Nej bara nej!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tänkte sätta tänderna i Beautiful Creatures först, så jag hinner innan filmen kommer. Men lägger Breadcrumbs överst i högen efter den :]

      Radera
  3. Som alltid supertrevlig video med många sköna boktitlar!

    SvaraRadera
  4. Du är så himla söt! Var faktiskt lite orolig när det gällde City of Ashes just för att det är del 2. Men det där blev ju super! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoho, tack :}
      Ja, det gjorde du bra! Hoppas bara att jag gillar böckerna med ;)

      Radera
  5. Åå vad roligt med en book haul! :D

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...