onsdag 9 januari 2013

Sammanfattning: December 2012

Årets sista stressiga månad. Hann ni med att njuta? Jag hann med elva böcker men det känns som jag missade julen lite…

Jaha, glömde två. Såklart. Jane Eyre lånade jag på biblioteket och tryckte i mig. Det är en serieversion av den gamla klassikern där tecknarstilen dessvärre inte passar mig. Problemet är att alla människor ser likadana ut och jag därför inte vet vem som säger vad. Dessutom tuggade jag i mig A Redtail’s Dream, en webserie som är grymt snygg. Mmm, så fin…! 

Totalt sidantal: 1613
(Klicka på bilderna för att komma till mina recensioner.)
Böckerna jag läste (1313sidor):

Serier online (300 sidor):

 

Olästhögen växte som väntat en del: +10

Det  blev nånga bilderböcker och serier i december. Lagom ansträngande och ett fint komplement till min julkalender :) Dock bara en ynka tjockisbok läst… Det känns bra att The Hush Hush Saga är slut (och är den inte det så tänker jag inte läsa fler) och att jag äntligen avslutade en serie, det behövdes!

Bäst: Snow White / A Redtail’s Dream / Flight Vol. 3
Sämst: Jane Eyre

4 kommentarer:

  1. Såg ut att vara trevliga böcker du läst i december!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jodå :) Lite tunnt med tjockisar bara.

      Radera
  2. Skrev en kommentar men den verkar inte kommit fram...

    Iallafall härlig video som vanligt, gillar sammanfattningen i slutet. Du är ju bara för söt! ^^

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...