fredag 18 januari 2013

Hunden efter håren #4

Hunden efter håren är en serie inlägg där jag visar upp de snyggaste bokomslagen från mina upptäcktsresor.

om1om2om3
Minns ni bokrean 2012 när jag var aparg på att en bok jag beställt var slut redan i början av rean?  Boken i fråga var The Owl Killers (ovan). Så fin uggla.


Länkkärlek
: Via bokhora hittade jag till 25 Best Book Jackets of 2012, 2011 och 2010. Sånt gör mig glad!

Hittat många fina omslag hos The Book Design Review – ta er en titt! Tyvärr en numera övergiven blogg, men de gamla topplistorna finns ju kvar för omslagsfantaster att dregla över.

6 kommentarer:

  1. Wow....verkligen skitsnygga omslag!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mina favoriter här är nog de tre första, av olika anledningar. Så jäkla snygga!

      Radera
  2. Underbara omslag! Skulle vilja sätta upp några på väggen...

    SvaraRadera
  3. Fantastiskt urval. Du är grym på bild och form!

    SvaraRadera
  4. De två första uppe till vänster var verkligen ursnygga. Önskar det släpptes fler böcker med kreativa omslag. Det saknas kan jag tycka.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...