torsdag 26 januari 2012

Smakprov ur gottepåsen

 

God afton! Gissa vem som har spenderat kvällen på smakprov.se med att småläsa lite av varje. Det tycker jag att ni också ska göra. Det finns så många böcker man kan vara nyfiken på. Så många böcker man vill läsa! …måste läsa. Nu!

 

Som de här. De tre första SKA jag ha! Cirkeln har precis kommit ut i pocket, så nu är det dags för mig att läsa den. Snusk har däremot precis kommit ut på svenska, så jag får vänta ett tag på pocketversionen. (Nej, jag är inte snål – bara ekonomiskt lagd.) Niceville är jag lite nyfiken på, men tror inte jag pallar läsa hela. Häxmästaren däremot, den ska jag sätta i mig. Fallet med de försvunna böckerna kom också den som pocketbok senaste veckan, så den har jag visst redan råkat köpa. :)

 

Psst – har ni koll på dessa? Det borde ni. Jag gillar skarpt! Särskilt Huvudjägarna. (Njöt av den som ljudbok.) Oh, så bra den är! Och mindre än två månader kvar till Hungerspelen kommer på bio. Så om ni inte läst – skynda, skynda!

 

Så, sätt er och provläs något spännande, nu!

 

Övrigt som slamrar i huvudet: Varför i hela fridens dar har jag fått för mig att det heter triOlogi? Varifrån kommer det där O:et? Helt plötsligt var det bara där och nu kan jag inte göra mig av med det. Uppenbarligen kan jag inte ens skylla på engelskan, för där ska det inte heller vara något O… Meh, årfgh! Slå mig lite lätt när jag säger/skriver fel, är ni snälla. Trilogi, trilogi, trilogi…!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...