söndag 29 januari 2012

En hög med nytillskott

 

IMG_3937

Jag tänkte köpa en bok, men alla vet ju att böcker helst inte ska färdas ensamma i paket från adlibris, så det blev tre.  (För en bilderbok och en skrivbok räknas ju ändå egentligen inte.) Men vad hände sen, hur blev det så många? O_o Det var faktiskt inte mitt fel att de reade ut Tretton skäl varför på Maxi, eller att jag hittade Mangon som sprängdes på Bokia trots att den egentligen inte finns i pocket längre. Sen kom mamma med Momo från min barndoms dagar. (Som jag då läste några sidor i och glömde bort. Ska nu göra ett nytt försök.) Nej, det var inte mitt fel att det blev såhär…

Så resultatet är sex nya böcker att sätta i bokhyllan den här veckan. Och jag som hade planerat göra en större bokbeställning i nästa vecka.

…ojdå…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...