lördag 31 januari 2015

TBR: inför februari 2015

Fråga mig inte hur det gick till men plötsligt tog januari slut. Jag har sedan i december utlovat en video där jag pratar om 2015, men det är egentligen bara en sak som gäller i år: läsa när jag vill, orkar och kan samt läsa de böcker jag redan har. Här följer därför ett urval av böckerna i min olästhylla, i en potatvideo med usel bildkvalitet. (Vem hade kunnat ana att kameran blir sämre när man spräcker linsen? ~~)

 

 

Böckerna
(0:30) John Saturnall’s Feast goodreads
(0:51) Ät mig goodreads
(1:20) Lady Chatterleys älskare goodreads
(1:32) Jag, En  goodreads
(1:44) We Are All Completely Beside Ourselves goodreads
(2:15) The Kingdom Under the Sea goodreads
(2:38) City of Glass goodreads
(3:01) Dark Triumph goodreads
(3:22) Fortunately the Milk goodreads

Anna på Fantastiska berättelser har nu i februari en hyllvärmartävling, så det är klart jag hakar på där, för några nya böcker innan bokrean lär det nog inte bli (även om jag yrar om det i videon- vi får se).

 

Vilken/vilka hyllvärmare ska jag börja med?
 
pollcode.com free polls

 

Tack till alla som röstar!

2 kommentarer:

  1. Den här hyllvärmarutmaningen / tävlingen är både rolig och verkligen välbehövlig när hyllorna svämmar över av olästa böcker.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, visst är det välbehövligt. Känns som ett skumt och onyttigt beteende att bara köpa på sig en massa böcker som man inte läser. Bättring krävs!

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...