söndag 28 december 2014

Vinnaren i Potatens adventskalender 2014

bildNu är tävlingen avslutad och vinnaren dragen – tack till alla som varit med och lekt med mig och mina sporadiska inlägg nu i december. Ni är ju för goa! :]

 

Nu till det ni alla undrar: vem vann? Jag känner mig tetig, så nu blir det ledtrådar.

Vinnaren har katt, läser äntligen Harry Potter, målar naglarna, semestrar i New York, är 22 och bor i Sveriges sjätte största stad (enligt internet, jag har inte folkräknat själv).

Vem kan det vara? :]

 

Jag trycker iväg ett mejl under morgondagen, för en bok eller två ska du minsann ha för besväret. Grattis! :D

[Och här är en fusklapp för den som inte listat ut vem vinnaren är.]

4 kommentarer:

  1. MEN ÅH VAD GLAD JAG BLIR, DU HAR PRECIS GJORT MIN DAG!!! Kommer hem helt slut efter en jobbig dag i bokhandeln och så först hittar jag ditt fina julkort i brevlådan och sen vinner jag din underbart finurliga kalender. TACK!! <33 Ser fram emot ditt mail under morgondagen ^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. Woho :D Ska försöka klämma iväg det lite snabbt här nu, så du slipper vänta i evigheters evigheter :]

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...