tisdag 2 april 2013

Sammanfattning: Mars 2013

Vad hände i mars? Jag vill inte tjata om att jag var sjuk, men jag var verkligen sjuk… Kan inte minnas att jag nånsin varit så sjuk så länge. Usch å tvi å blä å fy! Därför är det som kunde bli en lysande månad nu ganska medioker. Sidantalet räddades till viss del upp av redan påbörjade böcker.

Något att hurra för är absolut att jag klarat hålla mitt köpstopp i över en månad nu vilket innebär att olästhögen krymper. Wooh!

Totalt sidantal: 2273 sidor
(Klicka på bilderna för att komma till mina recensioner.)
Böckerna jag läste:

Lyssnade på: ca 11h

Olästhögen krymper: –8 (10 kvar)

Bäst: Flight Vol. 2 är fin men den hade i ärlighetens namn inga direkta motståndare. Den blir bäst utan att vara super, ingen jättebra månad med andra ord.

Sämst: Berättelsen om Pi kommer jag inte alls överens med. Nejnejnej.

 

Två videor på två dagar i april, det är nästan så att jag funderar på att prova på VEDA. Iallafall i en vecka ;)

5 kommentarer:

  1. Woho för video och London (omg vad jag är avundsjuk vill också åka dit)!

    SvaraRadera
    Svar
    1. London kan bli riktigt bra, inte varit där förr.

      Radera
  2. Låter underbart med inplanerad Londonresa.

    SvaraRadera
  3. Tycker också det låter bra med Londonresan ;) Älskar oxå dina videos, känns lite mer personligt. Kör på med det :) Förresten vad är det för fin klänning du har hängande i bakgrunden?? Blå med vita prickar?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Min femtiotalsklänning! :D Kan visa upp i en video nån gång ;)

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...