onsdag 6 augusti 2014

Omslagsonsdag: röstningsdags

Nu kör vi igen, det är åter dags att rösta inför kommande omslagsonsdag. Resultatet bör dyka upp här på bloggen (uppe till höger) på söndag (eller måndag om jag är stissig/lat). Och som vanligt: kom ihåg att du kan kryssa för fler än ett alternativ.

Nu är det dags att välja igen: vad ska vi ha för omslagstema nästa vecka?
pollcode.com free polls 

Om du mot förmodan missat det så vill jag även tjata lite om bokcirkelläsningen som drar igång den här veckan. Läs Fangirl av Rainbow Rowell, med oss!*

 

*Jag har hunnit 57 sidor och känner min egen ångest komma krypande, skulle inte detta vara feelgood? Jag tror inte att jag reagerar som man ska… Mer om detta på lördag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...