lördag 30 mars 2013

Hunden efter håren #9 +påskspecial

Påsken är färgglad och grann, precis som våren som lurar runt knuten. Men nu råkar det ju vara så att jag tömde mitt gul-rosa-röda bokomslagsförråd i förra utgåvan av den här inläggsserien – vad göra? Det blir istället några mysiga omslag jag hållt på länge och som bonus en hoper äggigheter. För övrigt kan tilläggas att ägg för att passa potaten ska befinna sig i det smakrika tillståndet av varken hårdkokt eller löskokt. Mmmm…! Glad påsk på er, alla mina små kycklingar!

om5_thumb[3]om6_thumb[3]
Jag hittar böcker lite varstans: Penguin By Design via Book Cover Archive

 

om1_thumb[2]om2_thumb[2]om3_thumb[2]
om4_thumb[2]

4 kommentarer:

  1. Glad påsk! Försöker ägga med en äggig bok till: http://www.hellsingland.se/bibliografi.aspx?ar=1970-1979&id=67

    :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Se där! Den har jag inte sett förr :)

      Radera
  2. Vilket kul inlägg! Många fina omslag också.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...