onsdag 30 maj 2012

Nytillskott #8 Grattis i efterskott

Just det ja, jag fyllde visst år! ^^ Slängde iväg en beställning från adlibris/cdon för att fira mig själv. Idag kom de! Orkar inte fixa några konstnärliga bilder, det viktiga här är inte utförandet utan innehållet ;) Detta är bara böcker jag verkligen vill ha, och har velat ha, längelängelänge. Nu ska jag bara lista ut i vilken ände jag ska börja…

nytt1nytt2

Jag vet inte om jag gillar eller ogillar Stephenie Meyer, men jag kan inte hjälpa att jag faller för Twilight… Kände mig tvungen att komplettera min samling med andra delen av Twilight The Graphic Novel och The Official Guide för jag vill alltid veta mer! Om allt!

Grattis, Potaten!

1 kommentar:

  1. Mm, Pettson och Findus! Du har god smak, min kära bokmedbloggare. :-)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...