torsdag 28 november 2013

TBR: december 2013

Men Elen lilla, är du ute i god tid? Ja, det var som tusan! Det är återigen dags för er att säga vad ni tycker; vad ska jag läsa i december?

 

 

Och ja, jag tillåter mig själv att vara lite mystisk här eftersom det är adventskalender på gång. Ni får nöja er med en teaser-bild så länge ;)
   Det blir alltså en hel del grafiska romaner och liknande för mig (och er) i december; min stackars brevbärare har pusslat ner Book Depository-paket i brevlådan i två veckor nu och fler är på väg. Mmm, mumma!

 

tbrdecember

 

Här är böckerna ni kan rösta på:
Konsten att vara kvinna (0:50) goodreads
Tidsresenärens hustru (1:11) goodreads
Splintered (1:39) goodreads
Förr eller senare exploderar jag (2:22) goodreads
The Ocean at the End of the Lane (2:51) goodreads
American Gods (3:26) goodreads


Omröstningen avslutad.

Tack!

8 kommentarer:

  1. Fast du måste förstås läsa originalspråk av förr eller senare..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det lär nog inte hända, det blir svenska för mig för att det engelska omslaget är så trist ;)

      Radera
  2. Har röstat!! Förr eller senare exploderar jag köpte jag faktiskt i pocket idag. Köpte nämligen tre pocketböcker var till de stora barnbarnen och eftersom Akademibokhandeln har köp 4 betala för tre så köpte jag så klart två till mig själv också, då bl.a. denna!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Är den ens i närheten av så bra som folk verkar tycka så lär det ju bli en underbar läsning! :)

      Radera
  3. Aaah, så många bra böcker! Tycker du ska läsa både Konsten att vara kvinna och Förr eller senare exploderar jag, men min röst fick ändå landa på The ocean at the End of the Lane. Den spirar fortfarande i mitt huvud och kan inte riktigt släppa den. SÅ BRA! ^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du vet att du kan rösta på mer än ett alternativ? ;) Och en gång per dag dessutom :P Men allt det där låter ju strålande inför framtida läsningar!

      Radera
  4. Kan man rösta på alla eller? Haha, nej skämt åsido. Jag har gjort mitt val ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, vet du vad - jag tror faktiskt att man kan rösta på alla :P

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...