tisdag 5 november 2013

Sammanfattning: oktober 2013

Det är hög tid att sammanfatta oktober. I läsväg gick det väl sådär, men i annat gick det bättre. Äntligen har jag fått tillbaka lusten att rita – så jäkla härligt!

instaokt01

Och vet ni?! Hurtbullen i mig har vaknat, löpning och träning i alla former är något jag nu kan sitta och sukta efter. Och jag tycker om min kropp på ett sätt jag inte minns att jag någonsin gjort, inte för att jag går ner i vikt (vilket jag inte ens gör just nu) utan för att den kan så mycket mer än man/jag tror. (Vill du haka på en utmaning så kör jag två i november: 100 situps + 25 armhävningar/dag och en 30-dagars plankutmaning. Hör av dig om du är intresserad så blir vi “snygga” tillsammans! ;) )

Woho! –runtskutt-

Andra halvan av oktober tog det verkligen emot att läsa så jag är ändå nöjd med att hunnit med bara dessa.

Totalt sidantal: 1626
(Klicka på bilderna för att komma till mina recensioner.)

detsistarådet

Olästhögen: +1
Det blir någon form av halvslappt köpstopp i november, åtminstone ett försök att inte samla på mig fler tjockisböcker (alltså kan jag komma undan med grafiska romaner och bilderböcker, så jag slipper bli grinig på mig själv).

Bäst: Sword Princess Amaltea
Sämst: Carrie. Är det såhär hans böcker är så är Stephen King inget för mig.

 

instaokt02

En TBR-video för novemberläsningen bör dyka upp inom de närmsta dagarna. Här ska läsas!
Och ritas!
Och tränas!

Woho! (igen)

2 kommentarer:

  1. Huu..hakade på din utmaning idag. Det var tufft men jag ska försöka fortsätta!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det gör du rätt i :D Lycka till - kör på bara!

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...