söndag 3 februari 2013

Smarta jag omorganiserar

Har man inget att göra så skaffar man sig. Men var det här verkligen en så smart idé, Elen?

hylla

hylla2


Ni har ju hört mig gnöla om alla mina olästa böcker. Jag har också hört mig. Men! Trots att jag tycker att jag har för många olästa böcker så upplever jag ofta stunder när jag känner att det inte finns något intressant alls i hyllorna att läsa. Det är ju vrickat! Så nu, för att visa mig själv hur dum jag är, har jag tagit alla olästa böcker och på måfå tryckt in dem på ett och samma ställe, nämligen i klockhyllan. Ni anar inte hur gott om plats det blev i den vanliga bokhyllan D: Särskilt bland pocketböckerna visade det sig att jag samlat på mig massor. Således blev det snabbt trångt i klockhyllan och det slutade med att jag fick be en fruktlåda om extrahjälp.

Såhär ser det alltså ut. Nästa gång jag gnölar om att jag inte har något att läsa (och därför MÅSTE köpa nytt) behöver jag ju bara slänga en blick ditåt –>

Hujedamej!

5 kommentarer:

  1. Men det är faktiskt smart att ha alla sina olästa på ett och samma ställe! Men du har verkligen att läsa!

    SvaraRadera
  2. En helt annan sak. Ugglorna som jag antar är ljuslyktor, var har du köpt dem?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp, ljuslyktor är de. Köpta på Lagerhaus för två år sedan (tror jag).

      Radera
  3. Har också alla mina olästa på ett ställe =)

    Stört söt bokhylla btw ;) *tihi* Nä men de blev faktiskt väldigt tjusigt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. De där hyllorna sväljer mer än jag trodde. Störigt att alla böcker inte fick plats ändå. Måste läsa mer, köpa mindre!

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...