måndag 11 februari 2013

Hunden efter håren #7

Fjärde måndagen på rad – det här är definitivt en ny tradition. Hunden efter håren är en serie inlägg där jag visar upp de snyggaste bokomslagen från mina upptäcktsresor.

om1om2om3om4om5om6

Idag har vi ett helt gäng omslag som jag hittade på fina Hamrelius i Malmö när jag var där i januari, bl a The Roundabaout Man som är en härlig titel. We Are All Made of Glue har länge legat på min önskelista och jag skulle inte säga nej till några av Marina Lewckas penguin-böcker i min bokhylla. Fina, fina!

Promised av Caragh O’Brien, via About Happy Books.
Det här omslaget, förutom att jag tycker det är störande trevligt, har ploppat upp i huvudet på mig flera gånger senaste dagarna. Som en låt som fastnar, ni vet. Ibland går hjärnan bara runt, runt, runt.

2 kommentarer:

  1. Inte bara fina omslag utan även roliga titlar på många av böckerna!

    Två av böckerna har jag redan på min lista, teeth och saeculum! :)

    SvaraRadera
  2. Wow...vilka snygga omslag du hittar!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...