tisdag 5 februari 2013

Bookshelf tour: TBR del 1

Jag känner mig lite som en dö fisk som flyter med strömmen – alla lägger verkligen upp bokhyllerundor nu! Här kommer första delen i min, jag började med de olästa böckerna eftersom jag levde i villfarelsen att jag inte hade så mycket att säga om dem. (Och jag kan inte komma ifrån tanken att Förföljd om den getts ut idag hade fått heta Stalkad – haha, vilket gräsligt jäkla ord!)

Första delen av olästhögen innehåller 40 böcker som här viftas med lite snabbt (jo, säkert). Vilka ska jag läsa först?


Datorn trycker ihop mina videor något fruktansvärt, vet inte hur jag ska få bort det.
Ni får stå ut med det tills vidare.

Jaha, så då har jag lagt upp min första bookshelf tour – vad tycks? Ni får säga till om jag ska tänka på något inför nästa som bör dyka upp på torsdag :) Tack, hej!

Bookshelf tour: TBR del 2
Bookshelf tour: TBR del 3

8 kommentarer:

  1. Jag tycker absolut att du ska läsa Igelkottens elegans, den är så fin!
    /Cilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ska försöka få mig själv att läsa den snart, då :)

      Radera
  2. Verkligen blandad kompott böcker.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag kan vara aningens splittrad i min intressen.

      Radera
  3. Älskar dina videos! Ska bli kul att se resten av dina böcker :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas du hänger med hela vägen! :)

      Radera
  4. Mysig video! =)

    PS Själens osaliga längtan är ett måste ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, då flyttar jag upp den i läskön :)

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...