lördag 20 september 2014

TBR: inför tre på tre 2014

Oj, när gjorde jag senast en sådan här tbr-video? Det blev ett rejält sommaruppehåll, men nu är jag tillbaka! Det är dags att ta tag i årets tre på tre-utmaning från pocketlover.

 

(0:37) Bläckmagi (Bläckhjärta #2) goodreads
(1:03) Restaurangen vid slutet av universum (Liftarens guide till galaxen #2) goodreads
(1:48) Vackra flickors lott och Kalaharis skrivmaskinsskola för män (Damernas detektivbyrå #3 och #4) goodreads+goodreads
(2:19) De odödligas hunger (Edens blod #2) goodreads
   +min recension av första boken
(2:54) Nyckeln (Engelsforstrilogin #3) goodreads
   +min recension av första boken+min recension av andra boken
(3:10) City of Glass (The Mortal Instruments #3) goodreads
   +min recension av första boken
(3:41) Dark Triumph (His Fair Assassin #2) goodreads
   +min recension av första boken

 

Vänligen rösta här och kommentera gärna om du tycker och tänker något!

Vilken bok ser du helst att jag läser under Tre på tre-utmaningen?
 
pollcode.com free polls

Tack! :)

3 kommentarer:

  1. Jag röstar på Restaurangen vid slutet av universum, för att den är stört kul så du måste ge den en chans till! Röstar även på Nyckeln och City of Glass ;)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...