onsdag 3 september 2014

Nytillskott #37 hemligt paket m. m.

Jag är tillbaka! Med håret på ända och en förkylning i antågande ställde jag mig plötsligt framför kameran igen – varför? För att en vänlig själ skickade en bok och önskade en potatvideo och jag är inte sämre människa än att jag följer en sådan trevlig order. Var dock beredd på att detta är en spontan historia och att min hjärna är skolförvirrad.

 

Böckerna
Sword Princess Amaltea 2 | goodreads
   +min recension av första boken – läs den!
Stark som en björn, stark som en örn | goodreads
   +Svett och etikett på svtflow – alla borde prova!
Falling Kingdoms | goodreads
   +länk till Nelly på Nellons bokblogg – tack igen!

Ett mer utförligt inlägg om Harry Potter-utställningen utlovas, mer eller mindre fullsmockat med bilder.

Några tankar kring detta?

2 kommentarer:

  1. Yay video!

    Jag är med Hufflepuff! Borde också ha halsduk men vill ju inte ha om de är fula.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...