måndag 8 september 2014

Sommarläsningen 2014

Jag och röjsågen Ove är ute i skogen och lär oss nya trick om dagarna, men när svetten rinner som värst är det dags för en vattenpaus. Passade igår på att spela in en potatvideo när jag ändå stod där och vilade, men vågade inte ta av mig hjälmen för håret hade ju sett hur fantastiskt ut som helst.
   Här kommer en snabb genomgång av sommarens digra läsning.

Totalt sidantal: 2478
Det är lite dåligt med recensioner hittilldags, men de jag skrivit om är tryckbara nedan. Klicketiklick!

Sommarens bästa: Burial Rites
Sommarens sämsta: Madapple

 

TBR-video bör dyka upp någongång nu i veckan. Ha det tjusigt tills dess!

7 kommentarer:

  1. du fick ju lite läst i alla fall. Alltid nåt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jodå, och många riktigt bra böcker dessutom :)

      Radera
  2. Sju böcker är bättre än inga böcker. Jag gillade också Enders game. Boken var otroligt mycket bättre än filmen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har du läst vidare i serien? Jag kände mig rätt nöjd med en bok.

      Radera
  3. Jag blev helt glad av din video och omgivningen du befinner dig i när du spelar in den :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nämen, vad bra. Mitt liv är ju inte bara bokhyllor, så varför inte dra med sig kameran ut i skogen :]

      Radera
  4. Verkar inte som att mina kommentarer kommer med. Skumt. Testar igen!

    Skrev iallafall nåt liknande typ "åh va kul att du äntligen läst Ender's Game, vi verkar gilla typ samma med den också" ^^

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...