måndag 5 mars 2012

I hyllorna: E

Vi fortsätter det alfabetiska rotandet i hyllorna med en jakt på bokstaven E. Det gäller alltså att hitta titlar som börjar med en viss bokstav. Häng på, vetja!

_

Ee

böcker på E

Jag spenderade helgen med annat än att bokblogga – tänka sig! Här kommer således den något försenade fortsättningen :)

Elva minuter av Paulo Coelho. En riktig besvikelse. Lättläst men irriterande lättsmält. Recenserad här!

En liten gyllene bok med Mary Blair. När adlibris gick ut med att de säljer två gyllene böcker för 69kr blev jag direkt intresserad. Som en blodhund sniffade jag upp de som är illustrerade av Mary Blair (tyvärr bara två) och klickade hem dem, fortare än kvickt! Hon är en av mina absoluta favoritillustratörer och har varit med och skissat fram mängder av klassiska disneyfilmer. Av dessa båda sticker Allt jag kan ut, då den är betydligt lekfullare och härligt färggrann.

Provläs Allt jag kan och Litens hus hos adlibris!

 

Kolla gärna in vad jag hittade på Aa, Bb, Cc eller Dd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...