tisdag 10 februari 2015

Bokrea 2015: Bokus

Galenskaperna fortsätter. Här följer resten av bokus bokrea 2015. (Min genomgång av intressanta barnböcker hittar du här.) Det blev visst inte så mycket mer, men nu kör vi.

 

 

Gubbe och katt av Nils Uddenberg
Jag har velat ha denna sedan den kom, men blir lite snål varje gång jag håller på att köpa den… Verkar så otroligt kattmysig men är samtidigt rätt kort.
Bokus reapris: 59 kr

 

 

Mammutjägarna av Jean M. Auel
Jag har redan förbannat mig själv för att jag köpte andra boken på förra årets rea (bara för att den var billig och snygg – jag gillade ju inte ens första boken). Nu kommer jag förmodligen beställa hem ännu fler, de är ju fortfarande så jäkla snygga! (De har även första, andra  och sista boken superbilligt.)
Bokus reapris: 15 kr
Min recension av första boken hittar du här.

 

 

Projekt Rosie av Graeme Simsion
Svenska utgåvan av en bok jag verkligen vill läsa. En supernörd räknar ut hurdan hans perfekta flickvän ska vara, men sedan dyker en tjej upp som inte alls passar in. Verkar nördigt gullig :]
Bokus reapris: 55 kr

 

 

Och det var allt från Bokus i år – vad tycks? Själv är jag lite smått besviken, men jag borde egentligen inte köpa en massa böcker… 2015 ska ju bli året då jag läser ut de böcker jag redan köpt hem, så det passar ju kanske bra om rean blir skral. :/

Vad har du hittat på årets bokrea?

 

Fler inlägg om bokrean 2015:
Bokus barn
Bokus övrigt
Adlibris
Maxi och cdon

3 kommentarer:

  1. Denna fick jag upp ögonen för men såg sen att den var billigare hos maxi http://www.bokus.com/bok/9789163868870/john-bauers-fortrollande-sagovarld/

    SvaraRadera
  2. Åh, köp Projekt Rosie! Den är verkligen precis så nördigt gullig som du hoppas:)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...