torsdag 17 november 2016

Kvicka recensioner

Tjosan där ute i höstmörkret!
Jag är fortfarande här, det är bara väldigt mycket som pockar på uppmärksamhet just nu. Så nu kommer jag här med gåvor i form av en styck potatvideo full med recensioner, för det går ju inte så bra för mig med recensionsskrivandet i år.
   Varje bok får 30 sekunder, det här kan bli stressigt - önska mig lycka till!





[0:28] Leonie´s rosa trädgård | goodreads adlibris bokus cdon
[0:57] Vildvin & honungsros | goodreads adlibris bokus cdon
   +Min recension av Drömmen om en trädgård
[1:27] Tyst! De introvertas betydelse i ett samhälle där alla hörs och syns | goodreads adlibris bokus cdon
[1:57] Gubbe och katt | goodreads adlibris bokus cdon
[2:22] Gathering Darkness | goodreads adlibris bokus cdon
[2:52] Dödens trubadur | goodreads adlibris bokus cdon
[3:22] Harry Potter and the Cursed Child | goodreads adlibris bokus cdon
   +På svenska: adlibris bokus cdon
[3:51] Mumin, Tove Janssons samlade serier, Del 4 | goodreads adlibris bokus cdon
[4:21] Nosebleed Studio’s 10 Years Jubilee Anthology | goodreads bokus
[5:24] Rat Queens, Vol. 3: Demons | goodreads adlibris bokus cdon
[5:55] Ms. Marvel, Vol. 1: No Normal | goodreads adlibris bokus
[6:23] Nimona | goodreads adlibris bokus cdon
[6:53] Seconds | goodreads adlibris bokus cdon


Några tankar kring detta?



3 kommentarer:

  1. De där fina Mumin serierna får jag nog köpa på mig. Ser jättefin ut.

    SvaraRadera
  2. Rätt märklig recension av Nosebleed studios antologi. Du missuppfattar första serien och ger inte ens de andra serierna en chans.

    SvaraRadera
  3. Nej nu är det dags du tar dig i kragen och skriver nytt inlägg =P Miss u!

    PS du som kan mkt trädgårdsböcker. Har du nån du kan rekommendera med mycket matnyttigt, typ praktiska tips för en vanlig villaträdgård? Stod och bläddrade lite på bokrean, men många har antingen inriktat sig på vackra bilder eller specifika teman typ betong i trädgården, vackra uppsättningar, bygg din egen fågelholk etc.. Vill ha något mer matnyttigt som fokuserar mer på det vardagliga arbetet än piff.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...