onsdag 23 mars 2016

Unhaul: böcker som ska bort!

Efter mycket velande tog jag äntligen mod till mig och rensade ut böcker ur mina överfulla bokhyllor. Här har ni därför min senaste unhaul, med 24 böcker som söker nya hem. Vill du ha någon av dem så är det bara att höra av sig så snart som möjligt.




Observera att länkarna nedan går till information om verket, inte nödvändigtvis till samma utgåva som den jag har. Om du vill veta exakt vilken utgåva jag har så får du fråga.

Waterland av Graham Swift | goodreads
Crescendo, Silence och Finale av Becca Fitzpatrick | goodreads goodreads goodreads
The Peculiar av Stefan Bachman | goodreads
Lady Chatterleys älskare av D.H. Lawrence | goodreads
Huvudjägarna av Jo Nesbø | goodreads
Bilbo av J.R.R. Tolkien | goodreads
Cupcakes av Peggy Porschen | goodreads
Madapple av Christina Meldrum | goodreads
Slumpens spöke av William S. Burroughs | goodreads
Djurfarmen av George Orwell | goodreads
Frenchman’s Creek av Daphne du Maurier | goodreads
Bildkalender för bokälskare
Harry Potter och den flammande bägaren
och Harry Potter och fenixorden av J.K. Rowling | goodreads goodreads
The Twilight Saga: The Official Illustrated Guide av Stephenie Meyer | goodreads
The Incorrigable av Harriet Dumont | goodreads
Clarity av Kim Harrington | goodreads
5:2-kokboken av Angela Dowden | goodreads
Nosebleed Studios stora mangasamling | goodreads
The Portent: De dödas rike av Peter Bergting | goodreads
Sällsamma ögonblick i svensk natur av Bertil Pettersson | goodreads
Liftarens guide till galaxen (samlingsvolym) av Douglas Adams

Tomma ytor i bokhyllan – what a feeling!

4 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag är intresserad av The Peculiar.

    SvaraRadera
  2. Är intresserad av boken Clarity :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag slänger iväg ett mejl till dig :)

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...