söndag 14 februari 2016

Bokrea 2016: adlibris (och resten)

Det har blivit dags att se efter vilka böcker som fångar mitt intresse i adlibris bokreautbud 2016.
 


Kor: en kärlekshistoria är den åh så fina boken om kor. Jag gillade – kolla upp! Min recension hittar du här.
adlibris reapris: 109 kr





Svenska folksagor är även det en riktigt fin bok, full med svenska folksagor. Jag har babblat om den här.
adlibris reapris: 99 kr








De odödligas hunger är andra delen i Julie Kagawas vampyrserie. Jag läste första delen och gillade, kanske dags för fortsättningen? Min recension hittar du här.
adlibris reapris: 39 kr

Även första boken, De odödligas regler finns för 39 kr, här.







Nattens cirkus. Inte läst denna godbit än? Gör det! Här är min recension.
adlibris reapris: 19 kr








Böcker som jag skrev om i bokus-inlägget, men som är 10 kr billigare på adlibris:
Stark som en björn, snabb som en örn: 59 kr
Mamette: 59 kr
Sword Princess Amaltea: 59 kr




Har du hittat några roliga böcker på rean i år?


Sammanfattande tankar kring bokrean 2016. Efter att ha gått igenom utbudet hos adlibris, bokus, CDON och ICA Maxi känner jag lättnad och besvikelse. Besvikelse för att det är så lite jag är intresserad av, lättnad för att det inte kommer bli särskilt dyrt alls. Eller är det bara jag som tycker att det är färre böcker, färre överraskningar och inte tillräckligt billigt? I år klarar jag mig nog undan impulsköpen och sparar bokreapengarna till annat…

Mitt inlägg om bokus reautbud hittar du här.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...