söndag 2 augusti 2015

Böckerna i juni och juli 2015

De första båda sommarmånaderna bjöd på en hel del fina läsningar och några nyinköp – här viftar jag med dem alla och slänger även med den utlovade uppvisningen av en urtjusig box om sju böcker.

Tycker du att jag ser tio år äldre ut än senast så beror det på att jag fått en bättre kamera och att mina rynkor därför syns bättre ;) Tycker du att ljudet är dåligt så beror det på att jag fått en bättre kamera men fortfarande har minst lika sopig mikrofon.

 

 

Jag, En | goodreads recension
Dark Triumph | goodreads recension
We Are All Completely Beside Ourselves | goodreads recension kommer!
+TBR-prioriteringar 2015
Stark som en björn, snabb som en örn | goodreads recension kommer!

Det finns annan frukt än apelsiner | goodreads
+Written on the Body-yrande!
Flykten från läger 14 | goodreads

Hur har läsningen gått för dig hittills i sommar?

5 kommentarer:

  1. Åh, den utgåvan av Harry Potter är så fin. Vill också ha :) Om du är nyfiken på hur min sommarläsning gått hittills så ser det ut så här http://lenasgodsaker.blogspot.se/2015/05/sommarlasning-2015.html

    SvaraRadera
  2. Jag har också den Harry Potter boxen. Så himla fin!

    SvaraRadera
  3. Jag har också den Harry Potter boxen. Så himla fin!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...