måndag 6 januari 2014

Sammanfattning: december 2013

2013 är över, december är förbi. Det tog några dagar innan jag hittade en någorlunda ledig stund för mig själv (när solen dessutom var nästan uppe) och kunde spela in en potatvideo. Men här har vi den nu, lika snygg och genomtänk som vanligt.

December blev en fin läsmånad, jag tog mig igenom några tunga böcker och lallade sedan runt i grafiska romaner tills min kreativa hjärna gick på högvarv. Dessutom gick adventskalendern över förväntan :)

Totalt sidantal: 1618

Olästhögen: +3 (hittills anlända julklappar medräknade) Det är ändå rätt okej.

Bäst: Detta är jättesvårt, jag har ju delat ut inte mindre än fem femmor i december! Men allra, allra bäst är nog ändå Nordiska väsen, jag kan knappt själv förstå hur mycket jag tycker om den :}

Sämst: Ingen som var särskilt dålig den här gången.

4 kommentarer:

  1. Wow, vilka fina böcker du läst i december. Jag läste också Förr eller senare exploderar jag och blev också sugen på att läsa mer av John Green!

    SvaraRadera
  2. Håller med om Nordiska väsen, så fantastiskt fin! Bara måste rama in min poster på jätten och få upp på väggen någonstans, måste bara hitta en vägg först...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, så fina bilder! Sådan platsbrist har jag med (snedtak hjälper inte direkt till heller). Frågan är om man ska ha bokhyllor eller tavlor längs väggarna, jag vet vilket jag föredrar ;D

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...