måndag 27 januari 2014

Bokbloggsjerka 24-27 jan: goodreads var det här!

Det var länge sedan jag var med och jerkade men när frågan gäller goodreads är det nog dags att hoppa på igen. Den här veckan vill Annika veta

Har du ett konto på Boktipset, Goodreads eller båda? Vilken av dem är bäst och varför?

insta1insta2

För mig är det goodreads som gäller. Eftersom jag följer många utländska bokbloggar och läser minst lika mycket engelskspråkigt som svenskt så känns en internationell sida bättre, där kan jag följa i princip vem som helst och ännu viktigare – genom goodreads kan jag hitta massor med nya utländska böcker jag aldrig hört talas om förr. Trivs i stort riktigt fint på goodreads.

3 kommentarer:

  1. Den där språkfaktorn har jag inte riktigt tänkt på.

    SvaraRadera
  2. Goodreads är väldigt allround, eller vad man ska kalla det. Alla kan använda det :)

    SvaraRadera
  3. Det är många som lyfter fram Goodreads. Men än så länge är jag inte övertygad till 100 procent. Får se hur det blir.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...