måndag 27 maj 2013

Bloggtipsartävling

Goa Johanna fyller år och firar med att tävla ut pocketböcker och snygga novellixer. Och jag vill ha dem! Det lät lätt, allt man behövde göra var att tipsa om en blogg som hon borde följa. Men det blev knivigt. Det är inte så att jag inte följer tillräckligt med bloggar; det är inte så att jag inte tror mig veta ungefär vad Johanna vill läsa; varför blev det då så svårt?

Till slut landade jag vid att tipsa om bibliotekens bloggar. I vintras återupptäckte jag vilket underbart påhitt bibliotek är! Strax efter följde upptäckten av Bokstugan, Karlskrona-bibliotekens egen blogg. Känns riktigt bra att läsa bibliotekariernas egna tankar kring de böcker som finns att låna. Kolla upp era biblioteksbloggar, allihop! Och var med och tävla, naturligtvis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...