torsdag 30 augusti 2012

Kalas i bokskogen: Fiktiva födelsedagsfirarenkäten

Gratulationer är på sin plats! Fiktiviteter firar så det står härliga till och tävlar ut ett mumsigt bokpaket. Klart potaten är med!

 

ugglekalas2

Vilken var din bästa bok i sommar?
Hello Kitty måste DÖ av Angela S. Choi smällde till mig ordentligt och jag skrattade och förfasades om vartannat. Potaten gillar!


Vad ser du fram emot att läsa i höst?
The Immortal Life of Henrietta Lacks och kaffebordsböckerna jag har med i tre på tre-utmaningen. Åååh, jag är så pepp på detta! :D


Har du planerat något läsprojekt i höst?
J R R Tolkiens Bilbo/Hobbiten ska definitivt läsas innan jag tillåter mig själv att se filmen. Det är åtminstone målet.  Annars inget särskilt.


Finns det någon av dig ännu oläst författare som du skulle vilja stifta bekantskap med i höst?
John Green. Paper Towns är snygg, vill ha. Ska ha!


Vilken bok skulle du vilja tipsa alla om att läsa i höstrusket (/höstsolen)?
Höstdagar är till för fantasyserier. Själv planerar jag att fortsätta läsa The Enchanted Forest Chronicles men en omläsning av Harry Potter eller The Castle Series är inte helt otrolig. Möjligheterna är oändliga!

1 kommentar:

  1. John Green vill jag också läsa, är helt för att välja förstabok utifrån vilken som är snyggast ;)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...