måndag 20 augusti 2012

3x kaffebord!

En läsutmaning! Klart jag hakar på! Läs mer om TRE PÅ TRE hos pocketlover.

När jag skulle bestämma mig för vilka böcker jag behövde utmana mig själv att läsa, spankulerade jag runt bland mina böcker och bara glodde ett tag. Sen blev valet ganska lätt, jag älskar nämligen kaffebordsböcker (eller coffee table books som de heter på det där andra språket). I massor. Jag sitter och bläddrar slött och lyckligt bland alla bilder och härligheter. Men jag läser dem egentligen aldrig, inte från pärm till pärm. Synd, för de är ju fulla med intressantheter. Nu ska det bli ändring!

De kaffebordsböcker som jag ska smaska i mig är denna granna trio: KOR – en kärlekshistoria, The Art of Tangled och The Art of How to Train Your Dragon.

 

 

Ko-boken var med bland sommarläsningen, men det hjälpte tydligen inte för den blev ändå inte läst.

Nu jäklar!

1 kommentar:

  1. Om du vill haka på en annan utmaning så har jag utmanat dig:
    http://sincerelyjohanna.blogspot.se/2012/08/atta-fakta-om-mig.html

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...