lördag 19 maj 2012

Nytillskott #6 (och en halvdan ursäkt)

Förlåt, alla ni som kommenterat senaste veckan – jag är heldränkt i jobb just nu och har faktiskt inte satt igång datorn på 8 dagar. (Jisses!) Men jag läser och uppskattar allt ni säger, det ska ni veta!

Japp, jag råkade ta mig en secondhandrunda, igen. Enda dyra boken förra veckan blev De andra sagornas bok från adlibris, som en del i senaste tidens sagoläsnystan (ska gå in mer på det i ett inlägg i veckan, tänkte jag).

nytt

Världens mått och Glennkill har jag i ärlighetens namn aldrig hört talas om, men de verkar trevliga. Hoppas på det bästa! Lehanes bok kommer jag nog inte läsa, men utifall att så har jag ju den nu… Detsamma gäller Igelkottens elegans, den lever på andras lovord och en härlig titel men är nog inget för mig. Nicholas Evans har jag tidigare gillat, så varför inte dra med sig en bok i närmast nyskick för en futtig peng när tillfälle ges.

Det var en bra bokhandlingsvecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...