torsdag 19 april 2012

Nytillskott #3

secondhandfynd

Just a quickie, för jag är så glad åt min senaste hög secondhandfynd. De är som följer: Röde orm, för att jag gillar berättelsen och tyckte boken var fin (och nu kan lämna tillbaka pappas exemplar). Peter Lovesey är författaren bakom en av mina favoritböcker The False Inspector Dew. Läst en bok till av honom (som jag inte kommer på vad den hette nu…) men den föll jag inte för – ger honom en chans till! Dick Harrison är cool och Stora döden tog hem Augustpriset! Ett öga rött för att jag blev kär i Montecore. Själens osaliga längtan för att alla skriker om den (plus att den är snygg!) och Gargoylen helt pga. utseendefixerade skäl. Svarta kanter! Allt för överkomliga 33 kronor ;)

Så, ska inte babbla mer!

1 kommentar:

  1. Oj oj snacka om fynd! Gargoylen är jag också sugen på men precis som du mest för att omslaget är så fruktansvärt snyggt. ^^

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...