fredag 24 februari 2012

Nytt från J K Rowling

En liiiten notis på radion idag mitt i all prinsessmani fick mig att tjuta lite lätt av lycka. J K Rowling skriver en ny bok!

…och det var allt vi fick veta… Den kommer tydligen inte alls att vara som Harry Potter och riktar sig till vuxna läsare. Tror vi den blir bra eller dålig? Jag vet inte riktigt vad jag förväntar mig… Lyckas hon skapa något tillnärmelsevis lika underbart som tidigare lär jag bli mer än nöjd. Men, men, det dröjer nog innan vi får sätta tänderna i hennes nya, vad det nu blir för något. Vi får helt enkelt vänta och se. Men spännande – oh ja!

Läs Rowlings lilla lapp på hennes hemsida.

Under tiden fortsätter omläsningen av Harry Potter-serien med The Chamber of Secrets. Mys!

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...