tisdag 7 februari 2012

Håll i er – det är dags igen!

Någon mer som fått mejlen bombarderad idag av inbjudningar till att förhandsboka årets fynd på BOKREAN? 22 februari – det är snart det…! Oooh, spännande! (Och irriterande att jag skickade iväg en stooor beställning till adlibris förra veckan… Kass tajming av mig.)

Så, har ni hittat nåt spännande och billigt än? Jag har precis gått igenom hela adlibris bokrea – det tog en stund! Skrapade ihop lite självbehärskning och lyckades komma undan med tre böcker, en fotobok och två på engelska, för 128kr. Så långt är jag nöjd :)

De hade en del engelsk pocket för 20-30kr. Det är man ju inte direkt bortskämd med… Och om man är intresserad av inbundet på svenska är de nästan lika billiga som pocketböckerna. Men, som sagt, jag la band på mig själv och köpte bara det nödvändigaste. Yey!

 

Snubblade över några av mina redan inhandlade favoriter, så ta er en titt på dessa om de inte redan pryder era bokhyllor. Enklare bröd älskar jag! Bröd är dyrt – den här boken kostar 85kr. Köp den och baka era egna billiga bröd. Kaffekavringen är en favvis!

Mangon som sprängdes köpte jag överlycklig i pocket förra veckan för 78kr – nu finns den inbunden för 59kr –muttr- Samma sak med Blodets meridian, pocketboken står i hyllan och väntar, nu får man den inbundna snygga med ormen för 55kr. Aja, that’s life…

Återstår att se om jag orkar ta mig igenom fler nätbokreor innan 22 februari.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...